Tuesday, March 1, 2011

15x februari

Net als aan het eind van januari, nu ook weer een aantal observaties/grappige dingen/citaten uit februari. 28 vond ik teveel, zo interessant zijn we hier nu ook weer niet ;-)

Je went snel aan een minimalistisch jaren '80 interieur

-----

Nori: Een, twee, djie, viejjjjjjrr..........heeeeee............rrrrrrrrrrrrrr.........rrrrrrrrrrrrrrrrrr........drrrrrrrrrrrriieeee, viiiiieeeeeeerrrrrrrrrrrrrr

-----

Je hardlooprondje gaat een stuk sneller als je net gehoord hebt dat iemand weer een coyote gezien heeft

-----

Het zal Nori worst zijn of ze op haar huwelijksdag nog steeds een luier draagt

-----

The ten commandments are not multiple choice 
(tekst op billboard van een kerk; ik snap hem nog steeds niet...)

-----

Post uit Nederland = het hoogtepunt van de dag!

-----

Jura: Mama, do you like pink eggs and ham?

-----

Japadogs zijn ontzettend lekker! Vooral met wasabi-mayonaise, njumjumjum

-----

De helft van mijn kleren ruikt naar het huis van mijn oma.....het liefst zou ik ze nooit meer wassen

-----

Nori: Als Pippepijntje (=pop) ziek is, dan krijgt ze betercijn van mij!

-----

Toen de verkoper van de fietskar besefte dat we geen auto hadden, maar met 2 kinderen en een fietskar met de bus terug naar huis gingen, kregen we acuut 15 dollar korting......en een blik alsof we rechtstreeks uit de middeleeuwen kwamen ;-)

-----

Man o man, wat is mijn engels slecht!!! Als ik nog 1 keer "no thanks" zeg i.p.v. "you're welcome" ga ik electro-shock-therapie toepassen!

-----

Rabbit lane bestaat echt en staat zelfs op de stadskaart die we gekocht hebben.....freaky....

-----

De tijd vliegt als je het naar je zin hebt

2 comments:

  1. O Roos, als ik je blog lees ben ik iedere keer zo jaloers op je... Klinkt allemaal heerlijk en dat voor iemand die altijd gezegd heeft nooit naar Canada op vakantie te willen...

    O en dat van die 10 geboden, die zul je vast allemaal moeten respecteren en niet die jou het meeste aanstaan ;-)

    Liefs,
    Chantal, J&N

    ReplyDelete
  2. Haaai!

    Ik had van de week je moeder aan de lijn (ik werk daar ook nu) en die vertelde me dat je een blog had aangemaakt over je nieuwe avontuur. Dus ik gelijk kijken, heel verhaal getypt, verkeerde knopje etc. Vandaar nu de beknopte versie ;)

    Gaaf man! En spannend ook, zo je koffers pakken en gaan. Het klinkt een stuk avontuurlijker dan Hilversum, hahaha :)Fijn dat het allemaal goed gaat met jullie en ik hoop je snel weer een keer (per mail oid?) te spreken!

    Groetjes en een dikke kus,

    Kim (die van vroegâh)

    ReplyDelete