Monday, January 31, 2011

15 dagen, 15 observaties

We zijn nu 15 dagen hier, tijd voor een kort overzicht ;-)

17 januari
De bagagekarretjes zijn hier echt groter dan in Nederland

18 januari
Het is altijd de moeite waard om je te verdiepen in de verkeersregels van een land……

19 januari
Als je de ruimte hebt, heeft je hoofd ook meer ruimte

20 januari 
“He, er hangt een vuilniszak in de boom.....o nee, het is een zee-arend!!!!!!!

21 januari
“He, kijk! Een ree....o nee, het is een WOLF!!!

22 januari
Nothing soothes a stressed mind like watching Beluga whales...

23 januari
Dollars hebben dezelfde muntverdeling als onze ouwe, trouwe gulden…alleen de knaken ontbreken!

24 januari
Life’s too short for bad coffee, so thank you, Beanery!

25 januari
Waar mijn duplo staat, is mijn huis

26 januari
Taal is spel...dus waarom worden er niet op grote schaal speelmiddagen op taleninstituten georganiseerd?

27 januari
Wat is het een voorrecht om hier te zijn, wat mis ik mijn familie

28 januari
Aquabus, hoe cool kan het OV zijn!

29 januari
Een bos vol verhalen

30 januari
Boom, berg, oceaan, eiland

31 januari
2 weken = 2 jaar = tijdloos

1 comment:

  1. Wat een mooie en leuke observaties! Fijn voor ons dat je jullie belevenissen opschrijft, ik vind het geweldig om te lezen en zo een beetje mee te kunnen leven. Kus van ons!

    ReplyDelete